Saturday 23 April 2011

//// c buLat kesayangan ku////

eiiii...tiap kli tgk blog ni rs mcm msh bdk kecik!! adhoiii laaa.... blog kwn2 bkn men lg abstrak, yg aku pla kaler2, katon2, huhu... tp dwsa cmna pn kita mst ada trselit hati bdk2 jg kn walopn sikit...


emm..pic ni d amik ms g melencong (?) g Perlis.. thn 2010, semester 5. ku bw jg doleymon ni merayau-rayau sbb aku syg dia! hihi..
motif bw dia sbb nk g Perlis kena naik keretapi dlm ms 8 jam bgtu la..sakit wooo leher nk tdu..belakng pn sakit duduk lama2.. emmm makanya doleymon 2 dibawa utk dibuat bantal. kalo kt katil blh letak bawah bahu, dgn mukanya ngadap ke muka ku, rs mcm ada org peluk la tym tdu! yeiii...
pastu lg kalo tgh marah blh lempang2 kt muka doleymon 2 tuk lpskn geram., sepak p bwh katil, humban masuk dlm locker. sibek je la aku x buang dr tingkap..huhu...aku x ska org pegang2 mukanya sbb aku salu kiss d situ..bweek! 3 thn dia brsama aku , hny sekali dia pernah mandi..huhu..sbb nk keringkan n kembalikan baunya mmg sukar. lps jemur mst bau hapak, bau matahari, dah 2 kena peluk byk2 kli spy bau bdn ku lekat blk ..haha!
kwn2 ku salu ketawakn aku sbb suka doleymon, dah 2 dh minat nk wat cmna?? powenjes n otomen& raksasa aku suka jg tp kdg2 je ku lyn..huahua..sbnrnya dl ms darjah 1 aku gemuk, muka tembam,pendek pla 2..cikgu zahari panggil aku doraemon! smpai skrg kalo dia jmp kt kg dia akn pgil bgitu jg..emmm... (aku sdh kurus la!!)
aku prnh minta yg lbh bsr, tp mama ku x bnrkn..beliau ckp aku xpndai jaga. bf ku pla mau blikn yg baru tiap kli aku bestday tp dia pn kata nti aku plh kasih sbb aku xblh miliki bnda yg sama lbh dr 1..emm.. so, muktamadnya aku cuma ada 1 doleymon.. (dan 2 bantal)
dan sekarang..di usia yg ke..?...ramai org trfkr cmna bl aku dh kawen nti?? hahaha!! n0 komennnnnn........^^,

No comments:

Post a Comment