Monday 23 May 2011

kamu

entah knp mlm ni 1 rasa aneh merasuk dlm hati... ceta sndri..ceta kawan..ceta mereka ntah siapa2 sj..
semuanya hny krna hati, atau mungkin cinta sndri2 atau sj situasi..
ya Allah...
1 saat berharap semoga semuanya akn selesai dgn baik..
seorang kwn, aku hrp sgt dia dpt kawen!
seorang lg aku harap sgt dorg putus!
dan seorang lg...aku harap sgt tiada keraguan utk pilihan!

semua org ada hak masing2 tp utk mempertahankannya itu yg sgt2 payah!

~falling in luv is very EASY...staying in luv is a CHALLENGE.. letting go is the HARDEST PART.. n moving on is a DAMN SUICIDE...~

...jgn tglkn org yg sayangkan kita hny utk org yg kita ingini..sbb dia akn tglkn kita jg utk org yg dia inginkan...

utk aku sendiri? ya! wajar ayat itu! hati..tolonglahhh... T_T (kdg2 rs ingin koma seminit dan bangun dgn memori yg sudah diformat)

knp harus ada
1. yg aku perlu
2. yg aku mahu
3. yg aku rindu
dgn persepsi dan jiwa yg berbeza. bodoh.ingin kembali kpd diri sendiri kerana yakin aku sudah berubah.hadirnya permintaan 'aku rindukan kau yg dulu'. maaf.aku akan cuba semula.

what the hell!!!!
memaki sj tiada apa2..paling tidak yg sakitnya hny sendiri. kecewa. ingin terajang rusuk orang.mahu tampar diri sendiri. bila resah selalu begini jadinya.tiada mahu beradab.tanpa mahu menjaga hati siapa2.tiada cerita.
aku tidak tahu apa yg aku taip.hanya ikut jari dan rasa.habiskan.tiada soalan susulan.noktah.

No comments:

Post a Comment