Thursday 7 June 2012

semuanya

aku. dia. dia. dan dia. 
 ~ patah hati ~ 
 tapi bukan utk nizam. c celaka yg gila. tiada kena-mengena. aku tidak cinta dia sdikit pn lagi. memalukan! puii! aku gembira pula putus dengannya! ^^, 

 tapi kali ini. sekali lagi, selepas beberapa lama dahulu. 
ya. patah hati. patah hati utk dia.. itu dia.
 cinta yg sukar. penantian yg tertunda. 
 sudah jadi sia2 semuanya.. 
aku yg salah. tolong. salahkan aku saja. 
yg silap sedikit cuma situasi. 
tp yg banyak salahnya aku!
 kita salahkan dia sedikit kerana mengganggu, 
 tapi kau salahkanlah aku sepenuhnya kerana buntu. 
 celakanya pula perasaan dan tindakan waktu itu.
 tolong.. jangan buat aku rasa menyesal dengan keputusan yg aku sendiri x duga.
 wajar kau marah aku. tapi kau harus tahu... 
 aku juga!
 kecewa!
 maafkan aku.

No comments:

Post a Comment