Wednesday 15 June 2011

ninja high school!!



baru 3 minggu praktikal malar sdh ku tekanan emosi... sbb bdk2nya bha aduii kin basah baju kalo ngajar tau..bisingnya sana, malas sama, degilnya lg, campur semua biadapnya naaa patut la byk cikgu2 kuar news sbb fight dgn pljr! dan patutlah jg cikgu mncapai rangking teratas sbg pesakit mental! (palis3!!!)...

dl2 bkn men lg xmau di ngri yg ni sbb kwn2 dr ngri ni sndri ckp bdk2 sni sgt nakal, sklinya tmpt ni la yg aku dpt! haha! dan terbukti! lg sandi bl 1st tym aku tgk sekumpulan pljr pmpuan muslim panjat pagar skolah sbb lari dr prjumpaan K0Kum..tbeliakkkk mata aku!

salu ku marah2 dlm kelas..kalo sora slow jgn mimpi la mau msk kls. tp budak2 2 tahu sdh dr awal aku x garang, kalo ngamuk pn kejap ja dorg takut pastu bising blk. tahan2 jg ku ni sbb MAMA bha pesan..'ajar budak2 2 jgn dikasi marah2, ajar bagus2.'..iya aku ajar sdh 2 bgs2 tp gaban btl ni dorg jd trpksa ku ingkar arahan mama hihi...

sekali smlm aku call mama repot semua benda ni beliau ckp pla 'marah la bha sj tp jgn tlmpau, kasi marah sikit2 sj kalo dorg jajal spy dorg takut'.... bheee marah sikit2?? boleh ka 2 mrh sikit2?? jdnya di dlm kls pn kalo rs2 mau mrh trus pura2 senyum ni..hari 2 aku cekak kolar n heret bdk elaki g depan tp lps 2 ku betulkan balik bajunya smbil mebebel. ada skli 2 aku baling beg pensel tp lps 2 p bkawan dgn bdk 2 n tepuk2 lehernya. kiranya biar dia x rs yg aku trllu mrh, kiranya kami msh blh kawan lg.. bagus!lps 2 dorg mkin x tkt sbb tym mau kuar kls siap minta no.hp n fb lg! hahadoiiiiiiiiiii ~ (tp aku beshfren dgn menengah bwh)..huahua

nah dgn itu aku ckp sm mama aku mau tukar formasi. kalo sblm ni aku call dorg 3x seminggu (selalunya) lps ni aku akan call mama hari2! alasannya begini: tiap kali aku mau marah aku mesti buka ingatan utk mama, sbb beliau yg suh jgn mrh2 kn...jd dgn mengingati beliau mst marahku akan kurang atau mnjdi semakin jarang utk marah! haha! boleh kali ahh... ^^,

2 comments: