Tuesday 14 June 2011

saat2 menyebalkan

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
betapa ku perlu utk menceritakan apa shja yg ku ada kpd sesiapa yg ku rasa ia boleh tau apa yg ku rasakan! tp mungkin tiada... trllu bosan, lelah dan sesak apb sntsa menjadi peranti. tolong la.. aku cuba utk tidak jaga hati sesiapa. aku rs x mampu tp masih mbiarkan semuanya berlaku.

+_)(**&^%$#@!!I)(&%JL>:U$_@$%$^&**(

bukan semua kegembiraan yg org pamerkan adlh kenyataan. tp bkn slh org lain jk mrka tdk memahaminya. ya, ku salahkan diriku sendiri. saat2 trtntu semuanya semakin tdk stabil. perlukan seseorang...perlukan seseorang. seorang sj sudah cukup. tp aku tdk lg spt dl. semakin mengabaikan org2 yg harus ada. ku rasakn mereka tiada walaupun nyata mereka sentiasa ada, mahu ada dan menanti utk ada, utk ku.tp aku x brsedia. tiada. biarkan sj tiada. tiada siapa2 yg mengganggu. egonya.

)()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()(
tp bolehkah diam mengubat segalanya. berat.sgt berat. sedikit perasaan jauhhhh di sudut hati ingin mati saja. xmahu teruskan hidup. tp itulah perasaan yg paling bodoh yg pernah aku fikirkan! jauhkan! itu bukan aku!

%&*^%$$%&*&^%$%^^&**^%$^^&*&^%%$^&&^
aku sakit. sakit dgn apa yg ku rasa. sakit dgn apa yg ku ada. sakit dgn apa yg ku x mampu kata.sentap, tekanan, meradang dan memaki mungkin adlh akibat keegoan yg tidak mahu mengatakannya kpd siapa2.itu sj yg ku rasa dan segalanya terluah melalui cara yg kesat dan berat. absurdnya jiwa di saat2 begini. semua perkara yg berlaku mesti ada alasan tp x bolehkah kalau kata tiada? x bolehkah sekadar suka hati sj? bosan apb harus mbri penjelasan.



sbb aku xmau peduli apa yg sdg ku katakan!!!

No comments:

Post a Comment