Tuesday 29 November 2011

"NEW" [???]

AMARAN:: ini bukan entry lucah!!!

masuk kedai wafer. ada bungkusan kotak2 kaler hitam. cover pict aku xbrpa ingat doe. tp yg pasti dia tulis NEW! .. kotak2 2 kt dpn kaunter, ala tmpt coklat2, gula2 mcm kt kaunter2 biasa juga la kan. aku siap pegang lg kotak 2. aku fikir 1 sj, itu adalah coklat! sumpah aku mmg fikir, cakap n fokus itu adalah coklat! coklat perisa baru n baru smpai d pasaran!


aku:: ui, cb tgk ni.. coklat baru kan??
kwn:: ha?? both!! [muka kencang]
aku:: hu? [sambil pegang n goncang2 kotak 2]
kwn:: kau tau ke itu ape?? [pastu ckp kt akak kaunter]--> kak, dia kate itu coklat!

akak kaunter tersengih-sengih. aku letak la balik tp masih renung kotak 2.. loading...pastuuu?? wakakaka!!

weiiii itu KONDOM la!!!

kuar, rupanya aku x puas hati.

aku:: knp kondom salu ada perisa?? stoberi la.. oren la.. emm??
kwn:: ko rasa knp?
aku:: ntah..? bukan boleh makan pun?!

erkk...?? makan...? kahkah!! time 2 baru sedar. astaga...yeiiii aku lmbt pickup!! walawehhhh

kwn aku dh trsengih-sengih. diam. aku pun diam. xmo peduli 'kotak coklat jenama baru' 2 lagi. lalalala ~

aku taip, bukan bercakap-

2 comments:

  1. ha ha ha ha lawak ko boti. aku pun slalu salah tu hahahhaha

    ReplyDelete
  2. grrrr betul aku xtau itu bnda. haha!

    ReplyDelete