Monday 5 December 2011

0mbak rindu?! WTF!!

-KHAS UTK BAYU-


grrr.... teda.. teda ombak rindu. you tube kan ada. cd pirate rm5 sak kot. jgn sibuk2 gatal p kL stkt mo p tgk ombak rindu. sudah baca novel tau la memang apa dia pny ending.

skrg ialah 0mbak Tesis!! owh bukan. lebih tepat ONGBAK Tesis. ongbak kn ttg perjuangan. gilak! aku cuma ada 4 hari utk siapkan 2 bab, lbh kurang 80 page high-target! walawehh!!! minta semangat!! rs mo duduk kt tingkap sambil hayun2 kaki cari idea. erkkkk tingkat 9 kot rumah aku ni. maunya pitam!

0k. tiap jm12 malam, pakai suar jeans. kc smarties sikit. dressup mcm mo p tgk wayang kt time square kL.

ro0mate :: both! nk g mane?? [muka heran gilak]
aku :: g buat tesis la. [sambil tarik kerusi dan duduk ngadap letop] kahkah!!

kemas2 meja, taburkan buku. buka word. head-banging 2,3 buah lagu dl. kc panas speed. grrrr...
cara amik mo0d kena lain byk. mst dressing mcm nk g brfoya-foya. tp xleh kuar cz kja byk x siap. s0, dgn brpakaian sebegitu rupa dapatlah kiranya mengingatkan diri "aku mo jln2 ni, tp mst siapkan dl kja2 ni smua"... wakakaka!




okay. kembali mecari idea. sekian.




aku taip, bukan bercakap-

No comments:

Post a Comment